Bu Blogda Ara

1 Mart 2012 Perşembe

Neden ?

   İnternet ile ilk tanışma tarihim olan 1998'den bu yana, sosyal paylaşım ağları hariç hiçbir şey paylaşmamışken, tam da bugün ilk kez bir paylaşım ortamı oluşturma ihtiyacı hissettim. Türkiyede oldukça eksikliği olan bir konu bazı eski moda müzikseverlerin ortaklaşabildiği platformlar. En basit anlamı ile bir caz forumu arayıp uzun süren çabalarımın cevapsız kalışı en büyük hayal kırıklıklarımdan biri oldu. Halbu ki zaten az sayıda olan, bu tarzlara gönül vermiş insanların, birbirleri ile iletişimde olmaya ve hislerini paylaşmaya ihtiyaçları olduğu gerçeği su götürmez. Kullan at veya tüket çöpe at anlayışı ile dinleyici ilgisi çekmekten uzak duran bu tarz yapımlar, daha ziyade yoğun hisler uyandırıp, dinleyicisinin içinde değişik ruh halleri oluşturdukları için, insan bu ruh hallerini paylaşabilmek, bunlara dair ortaklaşabilmek ister. Dolayısı ile, profesyonel bir müzisyen veya bir müzik otoritesi olmaya ihtiyaç duymadan, ben de sevdiğim tarzlar ile ilgili fikirlerimi, hislerimi belirtip, zevklerde ortaklaşabildiğim insanlarla paylaşma isteği duydum.

  Bunları düşününce, bir forum açmanın ve işletmenin ise hem maddi hem teknik birikimimi aştığını da göz önünde bulundurunca, ben de kendimce bir blog oluşturmaya karar verdim. Belki katılımcıları olur, belki birileri de bir forum oluşturur da, ilk olarak beni bulur diyerek. Şakası bir yana, en azından bir arama sonucunda bu blog sitesine rastlayıp içeri bir göz atmak isteyebilecek herkesin çıkarken yüzünde gülümseme bırakabilecek şeyler yazabilmek için gerekli uğraşı sarfedecek enerjiyi, hernasılsa kendimde buldum ve koruyacağımı ümit ediyorum.

    Blog sitesi dediğimiz zaten internet günlüğü değil mi ? Ben de burada hem bir dinleyici olarak geçmiş hikayelerimi, hem bugüne dair izlenimlerimi ve bazı albüm ve sanatçılar ile ilgili fikirlerimi paylaşmaya çalışacağım. Umarım keyifli paylaşımlar olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder